Fredag / Tidsinställt

Tja!
Jag är nu i London och njuter som bara den. Ikväll ska jag på musikal, the phantom of the opera. . wiho!

När jag är hemma har jag som ett tvång, eller tix, eller vad du vill kalla det. När jag står utanför min port utanför lägenheten blir jag ALLTID kissnödig, även om jag precis har varit på toa, det spelar ingen roll. Ni anar inte hur jobbigt det är. Jag har försökt med allt för att det ska försvinna, men det går inte. Alltså måste jag rusa in på toaletten det första jag gör varje gång jag kommer in genom dörren. Jag har haft det där sedan 2003, ni anar inte. Alltid skönt att komma bort hemifrån, men när jag kommer hem igen så börjar det. Har ni något liknande?
Det hjälps inte heller att jag har en hiss som går 1 km/h och att jag bor tre trappor upp, det är så jobbigt.

CIAO.

PH: taken by me. Landet i somras, otroligt vackra solnedgångar. När vattnet slår upp mot klippor är ju inte heller någon favorit, då blir jag också kissnödig.

Kommentarer
Postat av: MALIN

ååh, london.. är det underbart där? :D

2010-11-05 @ 16:59:21
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0