Lördag / Longest

Det har hänt mycket sedan sist.
I torsdags hade jag kör, underbart var det. På kvällen fick jag också hem Microsoft Office 2010, jag som kämpat med 2000 innan dess - som inte ens gick att öppna i skolan..
I fredags var jag och tränade och var senare också på ett hippiepartaj som var roligt och party.
Idag vaknade jag sent och kände träningsvärk i armarna, är det bara jag som tycker det är skönt?
Nu ska jag snart gå till slussen för att möta en vän och köpa farsdags present, varefter vi går till hovet och lyssnar på Håkan Hellström! TAGGAD TILL TUSEN!

Övernatta hos min kompis kommer jag göra och imorgon ska jag jag sjunga på en högmässa och sedan öva med diskantkören inför en julkonsert, DÄRefter ska jag plugga satan.

Fullt upp med andra ord.
Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag hitills.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Melanie

vad händer i helgen ?=)

2010-11-26 @ 20:19:43
URL: http://melaniemollerstrom.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med i dagens trailer och vinn en länkning :)

Eller vad med i dagens låt och vinn en länkning :) Om du är med i båda, dubbelt så stor chans att vinna :)

2011-03-15 @ 10:06:22
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0