Morgonmänniska? Nja..

HÖSTLOV.
Jag njuter till max. Utan väckarklocka ställd, och utan planerad sovdagstid lever jag loppan. Jag kan inte direkt säga att jag är en morgonmänniska som hoppar upp pigg och glad vid sju, men det där med kvällsmänniska och morgonmänniska hör ju faktiskt ihop. Jag är definitivt den som går och lägger sig sent och går upp sent, jag menar annars slösar man ju bort en viktig dag. Självklart kan man vrida det åt andra hållet och säga att jag sover bort halva dagen men då är man inte vid medvetande så det gills inte.
01.38 står klockan på just nu och jag ligger färdig i sängen och lyssnar på jónsi.
På onsdagar kommer städerskan, vilken tid lär bli ett evigt mysterium. Varje gång jag råkar vara hemma på onsdagar överraskas jag när hon kommer. 10-11-12-13-14-15 you name it. Lika bra att jag stiger upp vid nio för att få lite peace and quiet.
Morgondagen, eller snarare dagen ska spenderas på ett café med några kära vänner, och kanske en liten stund på gymmet också.

Bäst nog för mig att sova nu, ciao!


gosigt? tycker jag i alla fall. På anslagstavlan hittar ni min biljett till coldplay konserten förra året. Gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0