Onsdag / 10.39

Well, jag är uppe. Jag kan inte säga att det var en rofylld morgon, som sagt äär jag ju inte en morgonmänniska. Duscha och klä på mig hann jag i alla fall med innan städerskan kom hit. Så nu sitter jag här instängd i mitt rum med droppande blött hår och med frukost på min högra sida. Morgonmusik kan vara det bästa jag vet, men jag vet inte om jag borde sätta på det nu, hon kanske blir störd. Är sugen på lite moulin rouge pepp.
Mina planer för dagen är inte så många. Först ut är lite plugg, eller vad säger ni? Höstlov kan gå och ta sig, plugg står ändå alltid på 'att göra' listan. Vid 13.30 ska jag träffa några snygga typer för att ta en fika och prata på tidemans.
Alltså ingen speciell dag, lite höstmys.
Morgondagen däremot blir lite mer speciell, då ska jag nämligen ut och fara. Kul ska det bli, trots att jag är med mamma och pappa. Det vankas shopping, god mat, två musikaler och lite turistande på endast fyra dagar.

Jag tror ni förstår vart jag ska imorgon, men här är i alla fall en ledtråd. Nästan alla mina vänner är där just nu, så originell är jag inte.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja men eller hur, den är grymt snygg! :)

2010-11-03 @ 11:33:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: NEHA

gillar din blogg starkt. :)

vad händer ?

2010-11-03 @ 16:01:12
URL: http://lecho.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-03 @ 17:22:52
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0