Onsdag / Lady Marmalade

Jag sitter och trycker i mig mandariner, finns det något godare? kiwi och mandarin är mina favoriter, jag undrar hur mycet c-vitamin jag får i mig varje dag. Nu har vår städerska gått så musiken är på högsta volym, galet vad man kan älska musik. Har jag pluggat sedan senast? nej, det löser jag ikväll istället.


Som jag skrev imorse hade jag lite bråttom imorse. Antog att hon skulle komma vid tio, vilket hon nästan gjorde. Jag steg upp fem minuter i tio och hoppade in i duschen och slet tag i ett par kläder. Så, det här fick det bli. Enkelt och gott. Svart.
Svart t-shirt, svart kjol, svarta strumpbyxor, randiga strumpor, blå klocka (min favorit!) och halsband med 'angel' graverat.
Det duger.
Jag sitter och lyssnar på min spotifylista där jag lagt in all slags musik du kan tänka dig, jag har dragit över allt det jag sökt på in till den listan ifall jag skulle vilja lyssna på det igen. Mina favoriter har egna listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0