Tisdag / dagens tips!

Här får ni ett par tips så här i novemberkylan.

Om ni inte har vantar och blir så där superfrusna om händerna, Tvätta händerna i kokhett vatten, speciellt handlederna för de gör att hela kroppen blir varm. Det här har jag gort sedan september, så frusen är jag.

Om ni är sjuka, uttråkade, deprimerade, you name it. Check out dessa videos;

jag undrar hur många gånger jag och mina vänner har skrattat åt den här hela serien av centralskolan. Kolla på hela serien, ifall ni väl har börjat!

 

Detsamma med den här. Kolla på fler än en. Superkul. Kommer ihåg första gången jag såg dem, mums på den.

 

CIAO!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha jag gillar det

2010-11-10 @ 01:53:01
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Patricia

Ååååh jag älskar centralskolan, så sjukt kul! :) tycker jag verkligen du fick till ett bra tips. har sett alla avsnitt säkert hundra gånger, haha! KRAM

2010-11-10 @ 12:04:08
URL: http://patriciaahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0