Tisdag / snökaos var det..

Tjena!
Har ni blåst bort än? det har jag, definitivt. Tre gånger idag har olika personer kommit fram till mig och sagt att jag är svart i hela ansiktet, mascaran, jag använder inte ens så pass mycket att det ska rinna av snö. Slutade tolv i skolan idag, för att komma tillbaka tre timmar senare och ha matteprov. Tiden där emellan spenderades på mammas jobb för sistaminuten plugg och restaurangätande. Gött. Hade planerat att träna efter provet men jag blev så trött, både av vädret och av provet, så jag tar det imorgon innan skolan istället. Vi får kompensationsledigt från matten, börjar därför tolv.

Förövrigt är jag så hungrig som det går att bli, kurrkurr. Ikväll ska jag inte plocka upp någon läxa, antingen blir det lite film mys i sängen eller tv tittande med mamma och pappa.

Vad har ni för planer för veckan?

Här är förövrigt en bild på mig och mina bästa friends i somras på Gotland. Det var världens underbaraste vecka vill jag lova.

Ciao! BLÅS INTE BORT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0