Måndag / here you go

Well, då var första skoldagen efter lovet över. Imorse när klockan ringde vid sex (!!!!!) ville jag bara lägga huvudet under kudden och gråta, skolångesten var där.
Men efter att ha insett efter halva dagen att det endast är sex veckor kvar till det är jullov känns det lite bättre, jullov är ju ändå halva läsåret.
Men som jag lovat er, här kommer min drös av london bilder. Kanske inte de bästa, men njut ändå.

Så här vackert såg det ut från mitt fönster i flygplanet på vägen dit. Tro mig - det var tusen gånger vackrare i verkligheten men jag kunde inte fånga det på bild.

På vägen till hotellet såg jag en sådan här, som i alla amerikanska filmer. Stoppa i mynt i tvättmaskinen så börjar den tvätta. Visst såg det ödsligt och fint ut?



pubar ett stup i kvarten.

Snaskade JellyBelly för fullt.

sliten tjej på planet taggad till tusen.

pappa kollar underground kartan

min vackra mamma



Skickade iväg några vykort.

mina fina föräldrar


åt det godaste jag någonsin ätit.

åkte underground

som sagt.

hängde hyde park

Vandrade längs portobello road.

Vi hann med så mycket mer som ni inte ser här ovan. Bland annat sjukt mycket shopping, två musikaler, en del restaurangbesök och annat som hör till. BESÖK LONDON NI SOM INTE GJORT DET, jag har inte nöjt mig än och jag har ändå varit där fyra gånger.
CIAO.


Kommentarer
Postat av: Patricia

SV; Härligt! Fina bilder :) KRAM

2010-11-08 @ 19:56:49
URL: http://patriciaahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0